Tuesday, 16 August 2016

UMOODA SUNGAI BULOH : LUTUT MAK YANG BERUSIA 63 TAHUN KEMBALI SIHAT

♥♥ASSALAMUALAIKUM♥♥


Salam kak, 


mak saya makan Umooda lutut dia rasa ok. DIa kata selesa beraktiviti harian. Tapi kan kak , bila mak saya stop makan dia kata badan rasa tak best. 

Oh mak ambil berapa botol? 

tak sampai 1 botol kak, sbb dia rasa dah ok dia berhenti makan. 

mmm..patutlah . umur mak berapa? 

Dah 63 tahun kak. 

ok. macam ni .Kolagen mula merosot tiap tahun sebanyak 15% mulai 25 tahun tau! bila usia 40 tahun separuh dari kolagen adalam badan dah hilang. Bila usia semakin meningkat ke 50 ke 60 tahun, bayangkan berapa banyak lagi kolagen sudah hilang tanpa gantian. Kira ok lah tu tak habis sebotol dalam usia 60an dah rasa kesan. Jadi mmg kena ambil konsistant untuk keremajaan badan & kulit. Apabila badan dah dapat energy booster, bila tiba-tiba stop memang akan terasa kekurangannya . 

ooo...ok kak, nnit saya ingatkan emak saya untuk teruskan pengambilan Umooda . 









*******************************************

Pengedar UMooda dan Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan mana-mana produk yang ditawarkan,
Anda  boleh hubungi saya seperti yang tertera di atas, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh dan juga kawasan yang berhampiran. Jika anda berada diluar kawasan sekitar penghantaran melalui boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan bersama Shaklee dan UMooda?? 
Boleh PM saya di FB KOLAGEN UMOODA

                                           

No comments:

Post a Comment